úterý 14. dubna 2015

doplňujem se | Klára

Můj vztah k doplňkům se vyvíjel. Nejdřív jsem vášnivě sbírala a nosila náušnice, potom brože a teď mám období, kdy si všechno věším na krk. Láska k prstenům přečkala všechny éry. Zdá se mi, že šaty bez doplnění šperkem nemají ten správný šmrnc. Z arzenálu doplňků vybírám každý den podle nálady. Nebojím se velkých šperků ani výrazných barev. To je podle mého názoru výhoda prsatých a objemnějších slečen, naskýtá se jim velká plocha k zdobení. 
Představuju jen malou ochutnávku...pokračování příště


krystalky z Promodu - kouzelná věc, která se dá, ač to nevypadá, nosit prakticky ke všemu


tuhle velkou zlato tyrkysovou věc nosím jen výjimečně - H&M


barevný náhrdelník od šperkařky, najdete ji na fleru pod jménem GemsOver


zlato růžový hadi - H&M 


úlovek z Dyzajn marketu - ta nejoblíbenější věc

pro štěstí od kamarádky Kačos


střep od té nejšikovnější holky co znám - Kateřina Valentová


cibule, vždycky jsem je chtěla, je to fake, ve skutečnosti mají v sobě baterku - Bijou Brigitte


prsten s blešáku na předměstí Saint Tropez - životní úlovek


čelenka - Orsay


kačkač prstýnek

Žádné komentáře:

Okomentovat