čtvrtek 14. května 2015

jak jsem byla nakupovat | ilona

nakupování oblečení je něco, co je pro mě jednou nutnost, podruhé radost - podle toho, jak jasná je moje představa o tom, co a kde budu kupovat
čím jasnější mám představu o tom, co to bude, tím horší je setkání s realitou
tentokrát jsem prostě potřebovala oživit a obnovit jarní šatník a dokoupit si nějaké kalhoty a ideálně taky boty
kam jsem se v Hradci vydala, je asi jasné - do mekky rodinných nákupů, centra trávení volného času mládeže z paneláků, prostě do Futura
můj plán byl jasný - vplout do mého oblíbeného obchodu, koupit všechno a jít domů
tentokrát se ale nákup stal skutečným utrpením
 
bod 1 - nic mi nesluší:
do kabinky jsem si přinesla nějaké sukně a jednoduše doufala, že aspoň jedna to bude
velikost 40 mi byla volná v pase, ale nic moc přes boky a materiál mi obtáhl přesně ty partie, které by nemusel, střih - áčkový - mi moc neslušel (já to věděla předem, ale chtěla jsem to zas zkusit - kdyby se něco změnilo...)
druhá sukně mi padla pěkně, měla zvýšený pas, byla pouzdrová a měla hezkou kombinaci barev a materiálů, ale ta kombinace mi vytvořila z oblasti od pasu ke kolenům postavu, díky níž jsem vypadala v pase ještě hubenější, o co jsem vypadala přes boky a stehna silnější, kdyby na tý sukni byly cecíky, vypadala bych jako cisterna pro selátka
to že jsem si zkusila i tepláky bylo ryzí zoufalství
 
bod 2 - basic
zklamaná jsem odešla za jedinou - vždy jasnou volbou - doplnění šatníku tzv. basic kousky - základní kusy oblečení, které potřebuju pořád - tílka a trika
moje nadšení bylo, když jsem si konečně něco koupila - zejména jsem potěšená úplně obyčejným trikem s dlouhým rukávem z lehké bavlny ve světle růžové barvě
tyhle mírně větší trika mám ráda, protože je můžu nosit pohodlně pořád, beru si je i do tašky, kdyby byla večer zima, je mi jedno, jestli se zmuchlaj, prostě jsou fajn a vypadají ležérně
tílka - to prostě jenom musíme říct o těch ramínkách od podprsenek - jakože by neměly být vidět, no... třeba na ty tílka "boxer", kde je to nejvíc vidět, můžete koupit takovou vychytávku na podprsenku - maj to v Lindexu, je to taková spona, co vám sepne ramínka od podprsenky a ty pak nekoukaj, no...
 
 
 
bod 3 - kalhoty a sukně
jedním z cílů tohoto nákupu bylo mj. koupit obyčejnou černou sukni, nejlépe s kapsama, která by mi sedla a byla naprosto univerzální - k mému překvapení jsem ji našla až asi při desátém pokusu, kdy už jsem byla skoro na prášky - černá sukně se záhyby a kapsami má prima délku, už v ní jezdím na kole a nekouká mi zadek, materiál je super, nebude se mačkat a kdyby bylo nejhůř, dá se při vhodné kombinaci vzít i do divadla nebo na nějakou náhlou příležitost, kde potřebuju vypadat jako holčička
pak jsem si ještě koupila skládanou klasiku, ale o tom jindy
kalhoty - a ty jsou má největší radost - jsem koupila strašně příjemné, s mírně sníženým pasem, drobnými detaily a klínovými kapsami
ty sice nejsou pro můj typ postavy ideální, protože se rozevírají a dělají širší boky - ale pokud to moc neřešíte, jako já, tak do nich!
 
 
 
bod 4 - boty
bez komentáře...
 
jo a Klára říkala, že by si nikdy nevzala kombinaci tmavě modré a růžové - no mě to přijde úplně normální :)
jdu si pustit disko!
 
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat