čtvrtek 18. června 2015

Letní šaty pětkrát jinak | Klára

Vybrala jsem pro vás pět kousků ze svého letního šatníku. Silnější ruce, nohy a bříško se mi většinou daří maskovat. K šatům prakticky pořád legínuju, zakryju tím nohy a zároveň zmenším bříško. Kdo by se ale chtěl ve třicítkách pařit v leginách. V létě nám nezbývá nic jiného než jít s kůží na trh a vše ukázat. Šaty zaručeně udělají větší službu než kraťasy do boků a upnuté tílko. Nevím jestli touto mojí ochutnávkou mohu jít zrovna příkladem. Každopádně jsem vám chtěla ukázat, že se toho nebojím! 



Tohle jsou jediné šaty na ramínka, které v šatníku mám. Problémem je, že tento střih zvýrazní prsa a já pak vypadám, že bych prsama mohla pokácet les, ale prostě...byla to láska na první pohled. Pomůže, když k šatů zvolíte výraznější šperk.



Tyhle šaty jsou úlovek ze Zary. Rýsování bříška pod letními šaty se ve většině případů nevyhnete. Na druhou stranu tento střih krásně zdůrazní ženské křivky. A kapsy!!! kapsy jsou to nejlepší!!!




Už dlouho jsem si chtěla pořídit dlouhé šaty a letos konečně přišel ten správný čas. Sice vypadám jako kněžna Libuše, hrdě však prohlašuju, že nic pohodlnějšího jsem na sobě nikdy neměla. 


Krajka prostě jede. Světlé šaty taky nejsou zrovna lichotivou volbou, ale kdo by jim odolal. 



Úlovek ze sekáče za pár kaček. Mám ráda, když v sobě šaty mají nějaký vtip, v tomto případě řasení na rameni.

Zkrátka: Tímto článkem chci říct, nebojte se ukázat své nedokonalosti, nakupte letní šatky a vyrazte do ulic!
 
Ilona: jak říká Klára - být v pařáku postrojená tak, aby vám nekoukal ani palec u nohy, je ve vedrech poměrně nepříjemné a rozhodně to není nutné. Pokud už se stydíte ukázat nohy, dopřejte si třeba dlouhé šaty s rozparkem, máte-li silné ruce, můžete zvolit nějaké lehoučké bolerko přes ramena a paže. Nejlépe ale uděláte, pokud dáte příležitost sluníčku, které vám ruce a nohy opálí a ty budou vypadat štíhlejší. Pokud chcete odpoutat pozornost od nějakých problematických partií, zkuste třeba nějaké nepravidelné vzory, na léto klidně trochu etno nebo indiánské.
V prvé řadě dejte na svůj dobrý pocit a náladu a bude vám dobře v čemkoliv.

foto: Michal Havlíček

Žádné komentáře:

Okomentovat